ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ

 


Όταν χάλασε το κλιματιστικό στο δωμάτιο του γιου μου



έστειλα μήνυμα στον ψυκτικό

Μετά από διαβουλεύσεις ημερών

μου ζήτησε ένα βίντεο με τα λαμπάκια του

ήθελε να δει πως αναβοσβήνουν

μου είπε ότι το τέμπο τους

μεταδίδει τον κωδικό του προβλήματος

αυτός τον διαβάζει και

τον βυθίζει στις γνώσεις του

βγάζει διάγνωση

όπως τα σήματα μορς οι ναυτικοί πριν από τον ασφυκτικό πνιγμό

που τα λαμβάνουν στα λιμάνια και στα υπερωκεάνια

μετά την ασφυξία

και τα σήματα συνεχίζουν

από βυθούς αμμώδεις και βραχώδεις

εκπέμποντας το θάνατο σαν ένδειξη ζωής

και τη ζωή σαν ένδειξη θανάτου



Ο γιος μου τράβηξε το βίντεο με το κλιματιστικό

μου το έστειλε

ο γιος μου είναι πάντα μακριά

σε ένα άλλο κόσμο στον κόσμο των γιων

εκεί όπου οι πατεράδες είναι επικηρυγμένοι

εκεί όπου οι πατεράδες καταζητούνται

προώθησα το βίντεο στον ψυκτικό

ένιωσα την ανάγκη να του γράψω δυο λόγια καλά

δυο λόγια αθωωτικά

για το κλιματιστικό

του είπα δούλεψε με συνέπεια για καιρό

από τότε που μια ιδέα μπορεί να

κατασκευάσει ένα σπίτι

ή μια οικοσκευή μέσα στον εαυτό της

πιστεύω ότι χάλασε από κόπωση που δεν καταλαβαίνει

σαν πράγματα και όντα

που αν μπορούσαν να μιλήσουν

θα έλεγαν (το λέω εγώ αντί για εκείνα)

ως εδώ ήταν, τέλος, έληξα, τέλειωσα

η ανίατη ασθένεια των πάντων

των ανθρώπων

των μηχανών που δουλεύουν σαν αιώνες

χωρίς να ζητούν τίποτε πέραν από βιομηχανικό ρεύμα και μπαταρίες

αλκαλικές ή μνημονικές

αν λησμονήσουμε έναν αιώνα

θα ναι σαν να μην υπήρξαν οι θρύλοι

σαν να τετραγωνίστηκαν οι μύθοι

από τα χορτοκοπτικά της λογικής

των πουλιών επίσης

με κατακόρυφες πτώσεις για να συντριβούν

των σαυρών επειδή μια μέρα αναποδογυρίζονται

και μένουν ακίνητες για να σαπίσουν

αλλά και των ποιητών που πεθαίνοντας

καταστρέφουν τις κοσμοθεωρίες τους

με νεογέννητες πανωλεθρίες

αφήνοντας πίσω τους

πέπλα τρόμου

οι τρόμοι αποκολλιούνται από τα πέπλα

κατακρημνίζονται σε αβύσσους

αναπαράγουν νέους τρόμους

χωρίς πέπλα



στείλε μου το μοντέλο του

στείλε μου όλα τα μοντέλα

τα πρότυπα τα υποδείγματα

μου απάντησε ο ψυκτικός

πιθανόν να μην υπάρχει στην αγορά

διαθέσιμο ανταλλακτικό

για το κλιματιστικό

για τα πουλιά

τις σαύρες

για τους ποιητές

όμως θα το προσπαθήσω

όλα είναι ήττα

το γνωρίζω

αρκεί να το έχεις

κάπως παλέψει

και αρκεί

να έχεις παραιτηθεί

(31.08.2023)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις